6–7 Ekim 2025 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenlenecek 11. Enerji Verimliliği Forum ve Fuarı’nın destekçileri arasında yer alıyoruz.

Açılışına Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın katılacağı (tb) etkinlikte, T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanımız Alparslan BAYRAKTAR, Sanayi ve Teknoloji Bakanımız Mehmet Fatih KACIR ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımız Murat KURUM da eşlik edeceği etkinliğe, sizleri de aramızda görmekten memnuniyet duyarız.

 

 Kayıt için: ENERJİ VERİMLİLİĞİ FORUM VE FUARI

about

Bizi Takip Edin!